Onko asiakas aina oikeassa?
Hotellin turkkilainen naisasiakas: Inhottavaa että henkilökuntakin ui Hotellin uima altaassa!
İstanbulin Silivri kaupunginosassa sijatseva pieni hotellin turkkilainen naisasiakas arvosteli hotellin käytäntöä sosialisessa mediassa. Asiakas kirjoitti “Inhottavaa että henkilökuntakin ui Hotellin uima altaassa!”
Hotellin omistaja vastasi asiakkaalle “Kyllä rouva he käyttävät hotellin uima allasta työajan ulkopuolella, he lepäävät hotellin huoneissakin, he syövät hotellin asiakkaille tarkoitettu ruokaakin ja he käyttävät aurinkotuolejakin meidän hotellissa. Koska henkilökuntakin on ihmisiä. He painavat aamusta öihin töitä täällä teitä varten”
Ihmiset ovat kyselleet hotellin nimeä ja tykkäsivät omistajan tvittiä. Omistaja vastasi että hän ei halua mainita hotellin nimeä, koska ihmiset arvostelisivat että hänen tvitin tarkoitus olisi hotellin mainostaminen.
Herää kysymys että Onko asiakas aina oikeassa?
Ali Ergene
Lähde: Haber Türk
Kadın internette bizim otel için personel havuza giriyor iğrenç yazmış.. Hee hanımefendi giriyorlar; o çocular sabahtan akşama kadar sana hizmet ediyor sırf havuza değil yorulanları otel odalarında dinlendiriyorum..
— İstifikasyon (@istifoglu) August 6, 2018